LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har vart många gånger :P men jag är kär i en speciell person nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Den man e kär i e alltid en speciell person :rolleyes: Redigerat 25 Februari 2006 av ZeroX_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ja men då är den här personen en väääldig speciell person :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kärlek, smärtsamt o härligt på samma gång. Klart man har varit kär. Många gånger, och kommer vara det många gånger till. Just nu? Nej, ligger rätt lågt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Jag brukar vara kräsen att bli riktigt kär, men jag tycker om hur många tjejer som helst lite extra. Och en alldeles för mkt. :) Redigerat 25 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej jag har aldrig varit kär på riktigt men det kanske kommer. Klart att man tycker vissa tjejer är snygga men jag har aldrig varit kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 har varit kär många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Klart man har varit kär. Är väl lite kär fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Klart man har varit och är kär :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag! Kär?! Nej då, Fusk Katten har inte varit kär i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Usch koko kan int bestämm mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag! Kär?! Nej då, Fusk Katten har inte varit kär i alla fall. Det kommer en dag då du också blir man ^^. Vänta ett tag så ser du någon übersnygg brud som du kommer gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.