Kevve Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jo jag har sett att dom flesta moddarna är över 15. Är det nån åldersgräns eller vill du bara ha såna som kan reglerna och kan stava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Förmodligen så vill han väl ha mogna och seriösa moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Förmodligen vill han ha modar som kan: Reglerna (måste ju va ett måste) och aktiva. Sedan så måste dom ju kunna skriva så att alla förstår och att man kan skriva bra, så att man inte gör en massa stavfel. Sedan ju äldre man är, ju mognare är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Skicka ett pm istället för att skapa en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Fast alla moderatorer verkar inte vara specielt seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Fast alla moderatorer verkar inte vara specielt seriösa. Jag håller med, de gör ju sitt jobb bra fasst vissa är mindre seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Tror inte att han går efter ålder, utan mer efter mognad. Det finns ju 17-åringar som inte ens kan stava, alltså, de skriver ungefär så här: "asså, shit..! mitt spel funkar inte jag vet inte vad som är fel..!! vad ska ja göra..!!??" Ja, det var bara ett exempel, så illa är det kanske inte, men nära på. Så de går nog mest efter mognad, och inte ålder. Off Topic: Nico är den bästa moderatorn. Aktiv och lite smårolig. Går verkligen in på att vara moderator. Redigerat 28 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tror inte att han går efter ålder, utan mer efter mognad. Det finns ju 17-åringar som inte ens kan stava, alltså, de skriver ungefär så här: "asså, shit..! mitt spel funkar inte jag vet inte vad som är fel..!! vad ska ja göra..!!??" Ja, det var bara ett exempel, så illa är det kanske inte, men nära på. Så de går nog mest efter mognad, och inte ålder. Off Topic: Nico är den bästa moderatorn. Aktiv och lite smårolig. Går verkligen in på att vara moderator. Nico, Regnarök är nog dom aktivaste moddarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tror inte att han går efter ålder, utan mer efter mognad. Det finns ju 17-åringar som inte ens kan stava, alltså, de skriver ungefär så här: "asså, shit..! mitt spel funkar inte jag vet inte vad som är fel..!! vad ska ja göra..!!??" Ja, det var bara ett exempel, så illa är det kanske inte, men nära på. Så de går nog mest efter mognad, och inte ålder. Off Topic: Nico är den bästa moderatorn. Aktiv och lite smårolig. Går verkligen in på att vara moderator. Ja, gillar också nico mest.Men det jag tror kevve menade var att även om man var mycket seriös och hade kraven en moderator skall ha men man var under 15 år. Jag tror han undrar om en sådan medlem blir moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Desutom finns det 12 och neråt som är mogna. Men de är inte mogna kolla http://www.powerplayer.se de är mogna asså jag var medlem där i ett år. Känner mig tyvärr inte mera mogen men de kan ni ju om de vill vara moderatorer... nästa gång. Redigerat 28 Februari 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 R.i.P NesseN, Palme och Christer Pettersson! (alltså nessen var bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag håller med er om att nico är coolast av moderatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.