Selerz Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Nico är bäst, han kan reglerna, och avatars kan han ;) Off-topic: Om ni söker en mod till tycker jag: NesseN, Mellanmjölk eller Rowyn ska få bli modds.... (Mäst NesseN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag tycker också att nico är en bra mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Nico är bäst, han kan reglerna, och avatars kan han ;) Off-topic: Om ni söker en mod till tycker jag: NesseN, Mellanmjölk eller Rowyn ska få bli modds.... (Mäst NesseN) Äh Rowyn är ju klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Rowyn eller NesseN tycker jag borde få bli moderatorer om admin behöver mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ojoj ^^' Man tackar för de fina komplimangerna. Men att ni vågar glömma Escaflowne. Vår gode, kära Esc. Hon har funnits här på Fuska.se längre än de flesta här. Kanske inte MeM då men i alla fall. Admin klarar sig gott med de moderater han har. De utför sina jobb bättre än bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har inte varit här så länge... runt 2,5 år bara... Och jag lämnar inte många spår efter mig, så det är inte deras fel att de inte vet hur jag är. Dock vill jag nog påstå att jag är den mod som är mest inne på sidan... Jag gör mig inte hörd bara. Ytterman blev mod innan han var 15 vad jag vet iaf, måste ha varit 13-14. Han har varit mod sålänge jag varit medlem iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Man ska vara mogen, neutral i vissa diskutioner och anmäla inlägg som bryter mot regler för att kunna bli mod. Och så är det några saker till som jag har glömt bort. Men just nu behövs det inga fler mods till forumet. Redigerat 1 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Dessa moderatorer gillar jag: Chihuahua,Mellanmjölk,Escaflowne. Dessa tycker jag ska bli moderator: Rowyn (NesseN har ju redan varit moderator,vad det inte han själv som inte ville vara moderator längre?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Vilket smicker man får :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 NesseN har ju redan varit moderator,vad det inte han själv som inte ville vara moderator längre?Så var det nog. Ja, det är jag nästan säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 MeM är den coolaste moderatorn här i trakten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Värst vad alla verkar ha skaffat sig favorit moderatorer, själv har jag inte hittat någon av dem jag tycker är bra än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.