Oddset Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Ibland när jag nyser så låter det som att jag nöffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 När jag gäspar så kommer det nått konstigt "luftljud" genom halsen. Låter löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jag knäcker axlarna hela tiden typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det knakar i mina armbågar när jag gör armhävningar och ibland när jag sak gå så knakar det i fötterne, efter några steg slutar det knaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det knakar i mina armbågar när jag gör armhävningar och ibland när jag sak gå så knakar det i fötterne, efter några steg slutar det knaka. Det knakar också i mina fötter när jag går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Har en ovana att alltid knäcka armbågarna :blink: å så knakar de lite överallt i benen å armarna när ja ska resa mig upp eller gå. fast en kompis till en kompis kunde knäcka näsan!! :D men varför allt detta knak... ni har brist på D-vitamin!! de har de flesta på vintern eftersom de inte är så mycket sol. Så därför e det ganska nödvändigt å käka D-vitamin i form av tabletter, om man har väldigt stor brist. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Typ var 15:e minut kan jag böja tillbaka högerfoten så det knakar rätt högt. Det e rätt skönt faktiskt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag kan röra på min afötter så att det knakar. Ganska roligt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag kan också få sendrag när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Efter jag har suttit ett tag vid datorn eller framför tv-spelet så brukar jag snurra på huvudet lite sakta så att det knackar. Redigerat 9 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.