Hoppa till innehåll

Gått För Långt...


Xade

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

förändringar hör till livet som t.ex körsbärblom är så vacker men nästa dag blåser de bort men en dag så bli blommen ännu vackare

 

Vackert sagt ;)

 

Sidan är väl lika bra fortfarande? Att det står P17 eller F17 spelar väl ingen roll?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Jag är ganska ny här så jag vet inte om det var bra innan.

Men gästboken.. :huh: den är inte då bra det kan få folk från lunar att komma hit och de är knappast kvalitets-folk.. oftast.. Lunare är som zombies tänker inte och vill bara ta kål på en. (på ett trist sätt t.e.x. skriva dåligt "Heeej Va GOss" o.s.v.). :cry:

Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ganska ny här så jag vet inte om det var bra innan.

Men gästboken.. :huh: den är inte då bra det kan få folk från lunar att komma hit och de är knappast kvalitets-folk.. oftast.. Lunare är som zombies tänker inte och vill bara ta kål på en. (på ett trist sätt t.e.x. skriva dåligt "Heeej Va GOss" o.s.v.). :cry:

 

Vet du vad skillnaden mellan Fuska.se och Lunar är? :huh:

Fuska.se inriktar sig mest till spel och sånt, medans lunar är en community ( stavning. )

Plus så inriktar Fuska.se i stort sett till alla åldrar, medans Lunar och sånt är lämpligast för typ 14+ ( Men det finns iallafall yngre där. )

Sen finns det många andra skillnader mellan dessa sidor som jag inte orkar berätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och så glömde du att de som är staff här kallar oss moderatorer istället för crew. men jag föreslog för admin att vi kunde byta namn till "Fuska Crew" och ha en blå animerad regndroppe med ögon, armar och ben så skulle vi ha fått ett lunarstorm med nytt skal! tyvärr tyckte inte han detsamma... :lol:

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...