Mezox Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Skulle det inte vara bra om det fanns ett färemål som gör att man får Fuska VIP t.ex. 40 Dagar. Man köper något för ca. 5000 FM och skickar det till admin så fixar han resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej, det finns det inte och det kommer inte att komma något såndannt heller. Extralänk eller SMS är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Admin måste ju tjäna någonting också, eftersom han vill ju förbättra sidan och så, då behövs det lite Cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Just det. Han behöver ju pengar för att förbättra sidan och hålla den uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Corpse, räckte det inte med att en person sa det... <_< admin, men om man tex har FuskaVIP för ett mycket högt pris? Då måste man ju nästan SMSa för att få de summorna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hut mycket pengar är 20 kr egentligen. Vem sitter hellre och skickar sms för att få 1000 fuska mynt för 30 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hut mycket pengar är 20 kr egentligen. Vem sitter hellre och skickar sms för att få 1000 fuska mynt för 30 kr. Ganska många har gjort det. ;)Jag tycker iallafall at priset är bra och att det ska fortsätta så här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Priset är bra när man jämför med dem andra sidorna. På fuska får man i allafall lite privilegier med Fuska VIP. Ta tex habbohotel.se där dem får betala 60 kr för att bli medlem i en sak som heter "habbo club" i en månad där allt man får är ett litet märke.. Om ni undrar hur jag vet detta så är det tack vare min lillebror som spenderar alla sina pengar på telefonkort så han kan köpa virtuella möbler -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Fusion: Men man tjänar ju också en del på att sidan får in fler Fusk/Rescensioner/nuheter och blir större via fler inlägg? Så att man förlorar något på det kan jag inte hålla med om. Men samtidigt måste jag hålla med om att man tjänar kanske mer på Fusk VIP/300 fler medlemar på sidan. De finns olika sidor av idén. Men jag tror admin vet fuska.se´s bästa själv. Redigerat 7 Mars 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det blir större medlemms mässigt, men Admin vill också göra extra saker för denna sida, och då tror jag inte att han kan göra det med medlemmar =\ Sen läste jag någonstans att han köpte en server för yup 16 000 kr, eller hur mycket det nu än var. Någon som vet den exakta priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Corpsegrinder:20kr är en hel del när man inte har några inkomster, alldrahelst när man betalar 20 kr för något som egentligen bara är luft. Fuskamynten har man ju ingen vettig användning för i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Rensat - §1.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.