Hoppa till innehåll

Köpa Fuska Vip?


Mezox

Rekommendera inlägg

Hut mycket pengar är 20 kr egentligen. Vem sitter hellre och skickar sms för att få 1000 fuska mynt för 30 kr.

 

Ganska många har gjort det. ;)

Jag tycker iallafall at priset är bra och att det ska fortsätta så här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priset är bra när man jämför med dem andra sidorna. På fuska får man i allafall lite privilegier med Fuska VIP. Ta tex habbohotel.se där dem får betala 60 kr för att bli medlem i en sak som heter "habbo club" i en månad där allt man får är ett litet märke.. Om ni undrar hur jag vet detta så är det tack vare min lillebror som spenderar alla sina pengar på telefonkort så han kan köpa virtuella möbler -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Fusion: Men man tjänar ju också en del på att sidan får in fler Fusk/Rescensioner/nuheter och blir större via fler inlägg?

Så att man förlorar något på det kan jag inte hålla med om.

Men samtidigt måste jag hålla med om att man tjänar kanske mer på Fusk VIP/300 fler medlemar på sidan. De finns olika sidor av idén.

Men jag tror admin vet fuska.se´s bästa själv.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir större medlemms mässigt, men Admin vill också göra extra saker för denna sida, och då tror jag inte att han kan göra det med medlemmar =\

Sen läste jag någonstans att han köpte en server för yup 16 000 kr, eller hur mycket det nu än var.

Någon som vet den exakta priset?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Corpsegrinder:20kr är en hel del när man inte har några inkomster, alldrahelst när man betalar 20 kr för något som egentligen bara är luft. Fuskamynten har man ju ingen vettig användning för i längden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...