Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tycker nog Simpsons och Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Filmkrönikan är också 100 % underhållning Orvar är min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 hmm viva la bam... familyguy...southpark...och så gillar jag macgyver :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 24, time out, parlamentet do programen är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jga kan inte säga någon favorit film, men jag gillar allt som Arnold swartzcheneger är med i. Vet inte hur hans efternamn stavas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag brukade kolla på Fresh Prince I Bel Air förut och nu kollar jag på My Name Is Earl och Jay Leno fast det är en talkshow. Filmer som jag gillar är Exorcisten, Exorcisten 3, Halloween 2, Fredagen Den 13:e Del 6 och många mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 viva la bam äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Mina favoritserier är Lost och Prison break. Sen tittar jag på Simpsons och Family Guy lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Mest gillar jag 24 i kanal 4. Sen kan det hända att jag tittar på olika saker och så, kan hända att jag tittar på vänner och så, men ganska sällan. Tittar även på Simpsons då och då. Redigerat 27 Juni 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Själv brukar jag titta på The Simpsons, Family Guy och AFV. En film jag tycker är bra är nog En amerikansk varulv i Paris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Family Guy avsnittet där brandbilen närmar sig sitt byte och peter får reda på att han är efterbliven är nog det besta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs favvo film Hmm finns 3 filmer jag gillar just nu dawn of the dead,land of the dead,shaun of the dead(shaun e en riktigt rolig komedi rekomenderar den för er som gillar typ scary movie :) ) dddeeee.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.