Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Det var admin som tog bort dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 De försvan nog automatiskt. Kan en moderator kan få varningar föressten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ifall moderatorn missbrukar förmånerna ( Alltså förmågan att varna, låsa trådar osv ) då kan den avsättas som moderator och få en varning ifall den har gjort någonting grövre som kanske § 1.1 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 De försvan nog automatiskt. Kan en moderator kan få varningar föressten? Ja, en moderator kan ge sig själv/andra varningar, den enda vi inte kan varna är admin. Fusion: det enda jag vet om det är att jellyfish vart "hackad" och gav sig själv en varning och blev avsatt som mod, fast fick en förfrågan efter att saken uträtts. Dessvärre sa han nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 då har vi NÅGOT (varnignar) gemensamt MeM... LOL! Ragnarrök... jag vet också vem Xade menar, och jag håller med han <_< hehe... nej då... :) du är en bra modd... men nico och # 21 är bara för hårda... NesseN var också det... men alla moddar är ok... Detta är min ordning... Ta det bara inte som §1.1... detta är ju en tråd om moddar... ni skulle ha låst den för länge sen om ni inte skulle vilja ha sånna kommentarer... hihihi 1.Chihuahua 2.Escaflowne 3.KazeN^ 4.Ragnarök 5.Dannie 6.epaaj 7.MeM (inte vet jag ÄN hur du är) 8.nebbig 9.# 21 10.nico (ta det inte dåligt till dig :) ) först och främst... så glömde du epaaj... och ytterman är inte modd längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ytterman är moderator fortfarande, Walker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kan ni sluta skriva och säga vilka som är era favoriter, tråden kommer att låsas! Mellanmjölk: Hur tig du bort dem då, genom extralänk? Nej jag gjorde fortfarande ingenting själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ytterman är moderator fortfarande, Walker! är han??jaaa det vad han ju.. jooo... jag sökte på "members" vi har ju 11 moderatorer... men jag hadde bara inställt 10 resultat... :) så han får ligga på (min 3 plats) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kan ni sluta skriva och säga vilka som är era favoriter, tråden kommer att låsas! Mellanmjölk: Hur tig du bort dem då, genom extralänk? Tänker du säga det då?Eller ska du hålla det privat resten ditt liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 om det är minsta fel i en tråd så låser dom den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) min lista på de bästa moddsen: 1. Kazen^ 2. Nico 3.Escaflowne 4.Epaaj 5.Ragnarök 6.MeM 7.Chiuhaha 8.Ytterman 9.Dannie 10 #21 11 Nebbig ----------------------------------------------------------------------------------------------- Fasst jag tror Admin tar bort varnnigarna om man bli Moderator. ;) Redigerat 8 Mars 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag tycker inte det gör så mycket att man har varningar. Bara man är seriös då man blir moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg