Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hmm förresten är det nån som vet var jellyfish har tatt vägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Honom saknar jag ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag var en tid ganska kaxig på chatten. Drev med folk där innne. Men dem som saknar x0t får göra det. Men han har sagt det till mig ansikte mot ansikte att han kanske inte kommer tillbaka. Men jag vet inte om jag är känd? Kan någon svara på frågan och beskriva mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 x0t kommer tillbaka om vi ber han.. Han älskar oss så mycket. pussgurkis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hur ska man egentligen ta reda på om man är känd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Nej Fusk Katten menar du väl? Divig? Jag är inte divig! :angry: Vad är divig får nåt egentligen? :huh: Man vet att man är känd när en massa fans kommer och vill ha autografer. :student: Redigerat 10 Mars 2006 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag har fått för mig att jag är känd här på fuska.se men jag vet i f*n ifall jag är det... är jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Nej Du är så rolig att du inte förstår det själv, grattis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Nej Jag hoppas för din skull att du inte tror på det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Man vet att man är känd när man inte behöver fråga om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Inte är väl lilla jag känd? :rolleyes: Översättning för dem-som-inte-fattar: Skriv vad ni tycker! Tja, du är ledare över Oztown och Ganstaz, samt Zwailand (vetefan vad det är, men ändå), så ganska känd är'u nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Asså shit, bar, jag dör ohh.... BTT: Fusk Katten känner jag igen, x0t också. Zwalion, min gullegris du är bara så känd :wub: Det kommer som en chock att man inte hittar sitt namn här. Det måste vara fel på sökmotorn <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg