Gäst Mîhker Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Detta är en av de bästa flashfilmer jag har sätt! Knatten vs. Darin Vad tycker ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den var sådär...men den var ganska rolig i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag tycker att det bästa stället är när Lena Ph sjunger... lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den sög, fjortishumor typ. Fast, jag gillar inte Darins musik heller :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det finns 4 såna filmer. Och alla är sååååå sämst. Min kompis sitter och ser dom 13 timmar om dagen, han tyker att det är kul ändå. Han skrattar åt numer 4 fjortisar även fast han är en fjortis själv. Alltså i kortmening: Värdens dåligaste flash filmer någonsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 DEN ÄGER SÅ HÅRT!!! Ja älskar den filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den är sämst. Fast allt som sägs stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag håller med brunhilde den e riktigt dålig men allt om Darin stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Rätt rolig är den men den med fjortisar är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Javisst är den rolig men... den är såååå old. Kom med något nytt vett jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Dn var ju hur dålig som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Gillar själva sakerna om Darin. Dock inte själva humorn direkt. ;) Men att tracka ner Darin. Plus på den femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.