Mallex Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Japp, nån har hackat mig och jag undrar hur jag byter lösen... fort! EDIT: Hittade knappen.... och må den som hackade mig brinna i... :angry: Redigerat 17 Mars 2006 av Mallex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Gå in på kontrollpanelen, sen kolla leta där nere där det står presentation osv...förstog du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Hackat dig? Det låter inte speciellt troligt. Har inte en sådan här sida skydd mot sådana program, det är trots allt en stor sida. Är du säker på att du inte har givit ut lösenordet. Om du inte har det chansar jag på att du har för lätt lösenord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 så kan det apsolut vara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ja genom pm eller nåt men dem som gillar och hacka här är dumma i kokosbollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ja genom pm eller nåt men dem som gillar och hacka här är dumma i kokosbollen Jag håller fullt med dig... Varför ska man igentligen hacka andras? , är det verkligen så kul :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Dom flesta som vill åt andras lösenord gör det ju för att kunna logga in på en annans account. Och när dom har gjort det så ser dom till att medlemmen blir avstängd genom att bryta mot massor av regler med en annans account. Det är fult. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Presentation: Det går säkert att hacka den här sidan, riktigt stora sidor blir ju hackade så då kan man nog hacka den här med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 förmodar att du menar att någon annan gått in på din användare. skicka ett pm till admin så borde det kunna lösa sig. ~tråd låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg