Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ibland så står det "unregistred" andras namn vad menas med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Vet inte, de har väl inte registrerat sig helt enkelt, men innan jag reggade mej så gick det inte att posta inlägg....wierd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Men om du kollar på volvotobben så står där så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jo har sett det, skicka ett pm till närmaste mod och fråga. Där finner du svaren du söker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Det betyder att han antingen har 2 användare och ena har blivit raderad eller har bett admin att ta bort sitt account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 men unregristed betyder inte registerad väl? om han har en annan måste han vara registrerad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag bad admin ta bort volvotobben ja därför e det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 men unregristed betyder inte registerad väl? om han har en annan måste han vara registrerad! Unregistret betyder Avregistrerad. ;)Alltså har just den användaren blivit avregistrerad även om meldemen har en annan användare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag trodde det betydde att man inte hade registrerat sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 man kan inte skriva om man inte registrerat sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 man kan inte skriva om man inte registrerat sig! Jag tror det är så att han först registerat sig, precis som vi.Sedan har han skrivit inlägg lite överallt. Av någon anledning har hans användare tagits bort, men inte inläggen. Var väl något sådant Ragnarök menade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Som sagt hundra gånger tidigare: det innebär att användaren är borttagen! Så frågan besvarad alltför mågna gånger, tråd låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg