Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Har ni glömt bort oss moderatorer :(? Vi fick inget. Jaja, du är ju redan VIP ! One Piece: Du fick inte VIP eftersom du var inaktiverad då. ;) Redigerat 5 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Ändrat! Fusion hann före. Redigerat 5 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag har inte fått ett skit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag har inte fått ett skit :( Du fick ju FuskaVIP, så som alla andra !Du skrev till och med ett ämne som inte hade något med det att göra, att FuskaVIP har tagit slut för dig. Så hur kan du komma hit och påstå att du inte har fått det ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Men Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP. Om du tänker lite så drabbades inte dom som redan hade fuskavip, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Alla drabbades, förrutom de som var moderatorer, admins och avstängda/inaktiverade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Så det var Projekt X ? Varför låses inte tråden då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Men Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP. Jo, de fick längre (eller?). :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Men Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP. Ej säker faktiskt, men du kan ha rätt.. Men det var Projekt X i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 http://x.fuska.se/ tror ej det va det.... kanske hade stått på sidan isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Var det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag hoppas att det kommer en till överraskning men jag tvivlar på att det kommer att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.