Hoppa till innehåll

Tjejer Titta Hit.

gurreb

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjejer föredrar precis som killar gör med tjejer, att man ska passa ihop med en personlighetsmässigt.

De flesta normala tjejerna gillar medelsvensson & inte steoridmongon eller kaxiga & tykna överklassare som fått allt serverat på ett silverfat.

Vissa gillar charmiga, vältränade killar, andra föredrar blyga, "normaltränade" killar med ett gott hjärta, vissa föredrar punkare etc.

Utseende är ofta överskattat vid första ögonkastet (ja, jag kan falla för en tjej direkt, det kan alla) utan efter ett tag när man lärt känna varandra är det större chans att börja få känslor för varandra och man gillar den andres utseende mer och mer.

Det viktigaste av allt är att du är dig själv!

Annars kommer du aldrig få något längre förhållande med en riktig tjej.

EDIT: Outside enemy, Seler & Sv3A - tycker ni att något är onödigt - ANMÄL istället!

*Rensat*

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyvär så tror jag att det blir lite svårt att ha den här tråden igång eftersom det inte finns så många tjejer här på fuska. 3 vad jag vet escaflowne, punkaren(zerox tror jag) och den 10 åriga tjejen.

selene:jag skrev dom jag kom ihåg men tyvär glömmde jag dej

Redigerat av mu1991
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# 21: Du verkar vara riktigt insatt i vad tjejer tycker om för killar. :)

Själv tycker jag inte utseendet har störst betydelse, visst håller jag ögonen på snygga killar men i slut ändan så vill jag nog inte ha den snygga kaxiga typen, utan den som ser normal ut och som jag trivs med.

mu1991: Det är faktiskt mer en tre tjejer här på fuska, jag har sett en hel del. Men dom flesta tror jag inte läggs märke till eftersom det är ganska centrerat på escaflowne, så de andra syns helt enkelt inte.

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det första man lägger märke till är utseendet, det kan nog ingen förneka. Men det är insidan som räknas. Så kommer det alltid att vara. Om inte en tjej har en härlig personlighet spelar det ingen roll hur bra hon än må se ut. Då är hon fortfarande bara en ögonvilare, någon kärlek kommer där aldrig va.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyvär så tror jag att det blir lite svårt att ha den här tråden igång eftersom det inte finns så många tjejer här på fuska. 3 vad jag vet escaflowne, punkaren(zerox tror jag) och den 10 åriga tjejen.

Haha jag e ingen punkare varför tror ni det :lol:

Jag föredrar å kallas synthare, eller normal :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off - Topic: For your information, så glömde du faktiskt några kända, Selene och Kazen ^ !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha jaha, här går man och blir bortglömd också :P

Ni får ursäkta så mycket men det har varit alldeles för mycket jobb i skolan på sista tiden så jag har inte haft tid att sticka ut här och göra mig hörd, vet ni.

Nämen... alltså... se ut?

Har aldrig brytt mig om hur killar ser ut, bryr mig inte heller. Lägger väldigt lite vikt i utseende men desto mer på personligheten.

*avslöjar något förfärligt* Misstänker att det är därför jag varit singel hela livet :visslar: .

Men ärligt alltså, om jag någonsin får tag på nån jag kan se som mer än en kompis så lär det ta rejält med tid... skulle aldrig drömma om att kära ner mig i nån pga utseende.

:)

Något att tillägga...? Nä, tror inte det. Så, nu har ni fått hela sisådär 12 rader skrivna av en livs levande människa av kvinnligt kön. Tänkte att det kanske vore lämpligt när tråden faktiskt råkar rikta sig till oss.

Hej hopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...