Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Du, ifall det är krig, då dör många soldater som har vapen, vilket leder till att man kan hitta det vart som helts inom krigsområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Det har du rätt i. Jag tror inte så många skulle plocka upp dem iallafall, de skulle nog bli upplockade av soldater innan som tar det som reservvapen eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Nog finns det alltid någon\några som lyckas få tag på vapen.Sen skulle jag vilja fråga dig en sak, vad menar du med att dem skulle " bli upplockade " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Han menar troligtvis att soldater skulle ta upp alla vapen dom kunde få tag i av stupade kamrater eller fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Jag menade att de skulle ta vapnet om deras nuvarande kanske var dåligt eller ammounitionen om de hade dåligt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap. Dom hade nog tagit upp dom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 E det nån som har set black hawk down eller saving privat ryan det är ju äckta krigs filmerna dom e ju också väldigt sorgliga tänk er att det hände en sån sak i sverige då skulle man knappast villa röra ett magasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag skulle dra till Hawaii & inte försöka spela nån hjälte i kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag skulle börja gråta. antagligen slänga mig i första bästa skyddsrum. Jag hrar verkligen ingen lust att vara med i kriget. Förresten så tror jag nog inte så många har råd att åka utomlands bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Antingen har jag två alternativ. Om det var sverige som startat ett krig så skulle jag snabbt som f*n flytta upp till Norrland och bosätta mig där. Eller gränsen till Finland eller Norge. Där någonstans. :) Annars skulle jag kämpa om vi blev invaderade. Inte för detta j*vla land. För min familj, vänner och speciellt min flickvän. Trots att hon inte vill att jag ska gå Lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Om jag hade gjort lumpen skulle jag naturligtvis också kämpa. Annars hade jag köpt vapen, och låst in mig i ett skyddsrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.