Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Givetvis ska man gå lumpen, det är ju mandomstest nr. 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag skulle börja gråta. antagligen slänga mig i första bästa skyddsrum. Jag hrar verkligen ingen lust att vara med i kriget. Förresten så tror jag nog inte så många har råd att åka utomlands bara sådär. Nej, jag menade inte bara "sådär", kan dock avslöja att jag skämtade. =/Men ja, skulle nog ta ett glas oboy & kolla på TV, finns inte så mycket mer att göra ifall man är 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 har du aldrig hörtalas om barnsoldater ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ja, det har jag. Skulle knappast vilja bli en heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag skulle kämpat som. Greppat tag i en Sniper lägga mej på taket och vänta på att nån kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. Var inte så säker på det..!!!Okej erkänner tar C4:an istället. [EDIT] Data lagg. Redigerat 28 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Omg ! ett till bevis på att ungdommar spelar för mycket nu förtiden. jag skulle sätta mitt liv på att du verken kan använda en sniper eller C4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. Läs detta som jag citerade, unge man, läs !Du säger så där för att du inte vet hur det är att vara inblandad i ett krig. Du tror säkert att det är som Counter Strike, och att man skriker " Fire In The Hole " och sånt. Men tro mig, det är inte så enkelt, det finns faktiskt dokumänterer som handlar om bl.a barnsoldater titta lite på sånt, då får du åtminstone få lite fakta om hur det är. Sen har inte vissa filmer\dokumänterer visat döda människor på gatan och att man mass avrättar folk, sen lämnar kroppen på gatan tills dem ruttnar. Bara du känner stanken av de döda kropparna, så kommer du vilja gå hem till din säng, under täcket och dröma hur bra vi har det här i Sverige. Redigerat 28 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Eller när ni blir utsatta för en gas attack, så era lungor fylls med vatten och ni långsamt drunknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Alltså!? Jag tror det flästa unga spelar för mycket Counter-Strike och action-spel och tror att det är så lätt på riktigt! Jag säger inte att jag tror det. Om det skulle vara så lätt att ta ett vapen och sjuta varför ska man bli utbildad till soldat? Om det skulle vara så lätt att döda en människa så skulle väl det hända mer mord. Om det skulle vara så lätt att inte få panik och andrenalin kickar så skulle väl krigen vara väldigt mycket hämskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Om jag hade hittat en skyttegrav eller ett härligt sniperläge så hade jag lagt mig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.