Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Alltså, om Sverige använder kärnvapen, så kommer resten av världen bli sura. Vilket leder till följande ekvation: USA+Nato+FN+övriga länder=Sverige mos.(samma ekvation gäller för alla länder) Eftersom Sverige har en så otroligt klent försvar så kommer vi inte ha en chans i h*lvetet om det skulle bli krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Nu ska jag se ifall jag hänger med, USA vill inte att andra länder ska ha kärnvapen, förutom Storbritannien då, medans dem får ha, och använda den hur som helst ? Eftersom dem lyssnar iallafall inte på omvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Inga länder i världen idag skulle kunna använda kärnvapen utan att få resten av världen över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Inga länder i världen idag skulle kunna använda kärnvapen utan att få resten av världen över sig. Alltså det jag menade var att, USA kan i stort sett använda allting, utan att dem bryr sig vad omvärlden säger.Inavsionen av Irak som exempel, hur många var dte inte som protesterade emot den, men Bush gick in i Irak iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Bush gjorde ju det rätta. Varför inte göra det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Bush gjorde definitivt rätt att gå in i Irak. Någon var tvungen att stoppa de där någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 skulle sitta i källaren med kniv och och luft gevär (har inget riktigt gevär)i höggsta hugg och hoppas att dom inte bombar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 skulle sitta i källaren med kniv och och luft gevär (har inget riktigt gevär)i höggsta hugg och hoppas att dom inte bombar här Skulle dom se dig med ett vapen skulle dom skjuta dig på stört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 precis. du kan lika gärna rita en måltavla i pannan. Så går det fort ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Kanske stannat kvar och kämpa. Redigerat 7 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Gömt mej, skitit i om dem hade krävt at tjag skulle kämpa, troligtvis pissat på mej om jag hade sett fienden komma, men asså allvarligt en 10 åring som säger "jag hade tatt ett vapen och skjutit kulorna av fienden" Kan ju använda hjärnan lite mer och tänka om.. När man e 10 år fattar man inte vad ett krig är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 och det gör man när man är 13 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.