Pulpen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 gå tillbaks vart jag kommer ifrån, så att dom där kommunistsvinen inte hittar varken mig eller min pilsner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 och det gör man när man är 13 ? Det har han väl inte påstått eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 När du är 12 börjar du förstå mer av världen (många iaf) Och ju äldre man blir desto mer fattar man nyheterna, när jag var 10 tyckte jag det va coolt å kolla på nyheterna när det kom stridvagnar och bomber, nu tycker jag det e hemskt, så ja, en 13 åring vet MER vad ett krig är, jag säger inte att vi vet vad det är, det gör ingen föränns det har börjat, lr man har varit med i ett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag gillar att se nyheter om krig, så länge USA vinner. Men det kommer ändå aldrig drabba sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 gillar du att se tiotusentals människor plågas/dödas ? Gillar du att se alla flyktinglägren ? Och när barnsoldaterna visas så sitter du säkert och skrattar, eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Precis Xade. Njuter du av att se barn lida av svällt och plågande. Och att se folk som inte ens bor under tak! Njuter du av det eller? Alla ska ha rätt till trygghet och inte bara USA. Livet är inte USA och vi lever bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag skulle starta nästa generationens hippe... Fast egentligen skulle jag väll simma över te finland -.- Redigerat 23 April 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag skulle ta flyget och flyga någon annanstans snabbt! Om någon fiende kommer ivägen har jag en pistol till hands! "hoppas jag" :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag skulle Tagit en Pistol / Svärd . Och Krigit för mitt Land . ^^ :) skrattanfall. nejmen ärligt, jag hade flytt, för jag vet att jag inte hade klarat av att döda ngn, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. Jag har sett det själv i Vietnam såg nårra där faen va synd om dem.Jag kan iaf sikta med Luft Pistol är stadig på handen. Kan kanske inte bära tunga vapen som Rocket Launcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag skulle ta flyget och flyga någon annanstans snabbt! Om någon fiende kommer ivägen har jag en pistol till hands! "hoppas jag" :medieval: Tur att man har sin gamla trogna hagelbössa hemma... Ladda med salt och SKJUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. .... Snälla, väx upp. "sett det själv i Vietnam" ..aha, i vilken amerikansk propagandafilm var det? Du har ingen aning om hur hemskt det är i krig, ingen normal människa ställer upp frivilligt för att kriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.