Hoppa till innehåll

Tredje Världkriget?

Mezox

Rekommendera inlägg

Kommer ett tredje världskrig inträffa?

Och om ni tror att det kommer det, hur tror ni det startar?

Jag tror (om det blir något) att terrorismen kommer vara orsaken till det. Jag tror att sydvästra asien kommer bli hårt drabbad. Och har man erfarenheter så vet man nästan säkert att USA är med och skapar upror som leder till krig. Vilka konsekvenser kommer detta få. Kommer Hiroshima/Nakasaki förödelsena upprepas, denna gång med vätebomber som är över 1000 gånger starkare än atombomben? Vad kommer konsekvenserna bli?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Svara gärna på fler av frågorna.

Jag tror nog att USA "vill visa sina krafter" genom att sänka en vätebomb, denna gång kanske det ger stora dödssiffror över ett helt land. Landet som ockuperas kanske har byggt kärnvapen i smyg och sänker en atombomb över USA. Det kanske rent ut sagt blir kärnvapenkrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är ganska säker på att det kommer bli ett tredje värdlskrig. jag tror inte att tyskland kommer ha så stor position dock. jag tror att det kommer starta med att ngt land som har det svårt antagligen i asien, där usa kmr in och ska "hjälpa". så kanske de råkar döda civila i de ockuperade landet så anfaller landet USA. sen går länder med på usa sida, och andra länder på de andra landets sida, men jag tror inte att europa kommer ha så stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...