Mezox Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kommer ett tredje världskrig inträffa? Och om ni tror att det kommer det, hur tror ni det startar? Jag tror (om det blir något) att terrorismen kommer vara orsaken till det. Jag tror att sydvästra asien kommer bli hårt drabbad. Och har man erfarenheter så vet man nästan säkert att USA är med och skapar upror som leder till krig. Vilka konsekvenser kommer detta få. Kommer Hiroshima/Nakasaki förödelsena upprepas, denna gång med vätebomber som är över 1000 gånger starkare än atombomben? Vad kommer konsekvenserna bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Ja, det kommer bli ett tredjevärldskirg, konsekvenserna blir att en massa människor kommer dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Svara gärna på fler av frågorna. Jag tror nog att USA "vill visa sina krafter" genom att sänka en vätebomb, denna gång kanske det ger stora dödssiffror över ett helt land. Landet som ockuperas kanske har byggt kärnvapen i smyg och sänker en atombomb över USA. Det kanske rent ut sagt blir kärnvapenkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 inte på en 150 år iaf, sen vet man aldrig vad som händer när tekniken har gått långt beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror att det kommer att börja när något litet land som ingen har kollpå börjar utveckla atombomber och annat som de försöker förinta USA eller någon annan stornation med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag är ganska säker på att det kommer bli ett tredje värdlskrig. jag tror inte att tyskland kommer ha så stor position dock. jag tror att det kommer starta med att ngt land som har det svårt antagligen i asien, där usa kmr in och ska "hjälpa". så kanske de råkar döda civila i de ockuperade landet så anfaller landet USA. sen går länder med på usa sida, och andra länder på de andra landets sida, men jag tror inte att europa kommer ha så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror att ett 3dje världskrig kommer att bryta ut. Pågrund av religonen, som med alla andra krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror att det kommer att börja när något litet land som ingen har kollpå börjar utveckla atombomber och annat som de försöker förinta USA eller någon annan stornation med. Hmm.. vem vill inte förinta usa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror att ett 3dje världskrig kommer att bryta ut. Pågrund av religonen, som med alla andra krig. Tycker att det här med att religion skulle vara grunden till de flesta krigen är bullshit.. Allt handlar om kommunikation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror att det kommer att börja när något litet land som ingen har kollpå börjar utveckla atombomber och annat som de försöker förinta USA eller någon annan stornation med. Förinta usa? E ni galna eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Antagligen kommer det vara ett fattigt land på gränsen till anarki och USA, eftersom de har en tendens att vilja lägga sig i länder som är på gränsen till anarki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tror att det kommer ett tredje verldskrig. Asien och usa er vel dom som kommer starta det. Tror iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.