Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Eller inte, han klarar ju rollen galant. Jag tycker allt han gjort är bra. det finns inte en ända amrikan som gillar honom vettu ;) Fusion: Xade kan inte motivera vet du väll. Redigerat 6 April 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) George Bush har stöd av 20% av röstarna i USA eller något så man kan ju inte direkt säga att han är så direkt populär. Redigerat 6 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Bush får det att se ut som om han gör något, men har går bara i en cirkel, han måste göra något nytt för att det ska hända något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 det kommer säkert ett tredje världs krig skulle inte förvåna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ja jag tror att WW3 kommer att inträffa och det kommer isåfall att börja i konkurrens mellan asiatiska stater, som t.ex. mellan indien och kina, förmodligen efter västvärldens andra uppgång, efter att asien blivit stora inom industri och handel och sedan väst tagit över igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Eller inte, han klarar ju rollen galant. Jag tycker allt han gjort är bra. Jo, jag kan motivera mina svar. Men ni verkar inte förstå mig riktigt. Fusion: Jag menar att nästan allt de beslutat har varit bra beslut. Att gå in i Irak och Afganistan tex. Underbara beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 men du gör det ju aldrig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Xade: George w Bush totalt suger. Han e den mest SÄMSTA presídenten i USA,s historia. han gick ju t.ex in i irak och roffade åt sig all oljefynd bara för att han var en girig jä.vel. :evil: ämnet: Jag tror garanterat att 3,de världskriget kommer bryta ut. och jag tror att USA kommer bomba sin gamla fiende. Sovjetuonien( nuvarande Ryssland). :cry: Redigerat 17 April 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tror 60% på att det blir värld krig ganska snart faktiskt... är det bara jag eller har någon annan här läst att Bush kanske ska använda atom vapen mot Irak. Jag tror det kommer gå åt h*lvete då och de flästa länder kommer bli indragda i skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 nån gång kommer de väll?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 om det blir ett 3:e världskrig så överlever bara kackerlackor och råttor. ja NÅN gång såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om de blir kärnvapen krig så stämmer de du säger Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.