Selene Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det kommer att ta väldigt lång tid för Irak att återhämta sig och få till ett land som går att leva i eftersom deras åsikter är väldigt splitrated och det är väldigt oroligt. Men till dess att de har lyckats återhämta sig är det bäst om USA stannar där och styr lite över vad som händer eftersom om dom ger sig av så kommer det troligen bara bli ännu värre än vad dom har haft det i Irak tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Man blir ju anmäld av att ha egna åsikter här! var försiktig. Hursomhelst, araberna är snart slut, förrutom de som ska fly och komma till andra länder, få 10+ barn som senare går i gäng o bråkar i städer! Låter som en politikers dröm. Redigerat 18 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Det konstiga är ju att politikerna "inte ser" invandrare som bråkar. Ett exempel: Ett invandrar gäng på låt oss säga 12personer slår ner 3 andra "Svenskar" som helt enkelt blev misshandlade p.g.a sin hudfärg. Vad gör staten? Ingenting. Exempel nummer två: En/flera "Svenskar" misshandlar/svär åt/diskriminerar en/flera invandrare, men det var invandrarna som startade bråket med det klassiska citatet: "j*vla svenne, jag ska döda dig och pippa dina mamma! ". Vad händer? Jo, denna "händelse" får stort utrymme i media och "Svenskarna" utpekas som Bad Guys. Invandrarna överdriver sina historier (inte alltid men bara så att dom ska verka "heliga"). Svenskarna får hårda straff, invandrarna får inga p.g.a "Brist på bevis". Politikerna börjar diskutera om hur invandrare ska känna sig trygga i Sverige. Vänta lite. Glömmer dom inte några? Jo, justja. Oss Svenskar! En annan sak som jag stör mig riktig mycket på är de s.k "Apatiska Barnen". Låt oss säga att det fanns 150st asyl sökande "flyktingar" med apatiska barn. När politikerna beslöt om att dom skulle få asyl i Sverige så blev de "apatiska" barnen som fått asyl friska, och den kommentar som de s.k "experterna" gav var: "Vi vet inte varför dom helt plötsligt tillfrisknade." Är dom blinda, korrupta eller helt enkelt dum i huvudet? Jag tror jag vet vilket. Redigerat 18 Maj 2006 av The_Kebab_Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Haha!!Driver du, eller är du bara dum i huvudet och vill att invandrare ska smutskastas? Hur f*n kan du veta att svenskar får hårdare straff än invandrare, du är bara en j*vla fjortis som tror att han jobbar inom lag & rätt och vet vad som händer bakom stängda dörrar i domstolen! SEN, hur vet du att ALLA fejkade att dem var apatiska, tror du verkligen att alla fejkar, vissa är sjuka, och behöver hjälp, eftersom det finns inga resurser i deras hemland för detta. Sen ska du veta att svenskar prioriteras mer än invandrare! Redigerat 18 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Det märks ju eftersom invandrare inte blir dömda lika hårt, eftersom politikerna blir flaggade som rasister/nazister vad de än gör mot invandrare. Och, har du kanske märkt att Expressen och Aftonbladet etc inte skildrar svenskar o invandrare? T ex "Svensken muchsbfoasd sabaaadi" låter som ett svenskt namn. Om invandrarna i tidningen blir utpekade som invandrare, att tidningen INTE skriver att de är "svenskar" så ska de hålla på som vanligt. EDIT: Förresten, eftersom invandrarna hatar oss och sverige så mycket, kan de väl lika åka tillbaka till sina/sitt pissland då. Redigerat 18 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Förstår inte hur araberna tänker (om dom ens gör det), men som det ser ut nu så håller dom på att utrota sig själva. Vilket jag för övrigt inte ser som negativt. Jag vill också påpeka till er som vill "anmäla" mig för min åsikt att det är >INTE< hets mot folkgrupp utan min åsikt. Jag vill inte att alla invandrare ska smutskastas. Majoriteten av invandrare är laglydiga och skaffar faktist jobb. Jag jobbar inte med lag och rätt och vet inte vad som "händer bakom stängda dörrar i domstolen" därimot vet jag lite om lagar och rättigheter. Och på frågan om de apatiska barnen kan jag svara med att de hade det dåligt i sitt land, barnen (inte alla) kanske gjorde sig till i hopp om att få det bättre i Sverige. Och, NEJ, Svenskar prioriteras högre en invandrare. Därimot som Kaktus-Killen sade så "Flaggas politiker som rasister". Jag uppskatar att du har en egen åsikt i invandrar politiken men att du verkar klaga på min är dåligt. Hört talas om yttrandefrihet? Trodde inte det heller. Att du kallar mig för en s.k "fjortis" har inget med saken att göra och skriver jag vad jag tycker om dig så blir jag nog bara bannad.... permanent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hur kan man svara på sina egna frågor? Sen skulle jag inte heller berätta vad jag tycker om dig, jag känner inte dig, men har redan fått en bild på dig, skulle jag säga vad jag tycker, så skulle jag förmodligen bli polisanmäld. Sen, hur många gånge rhar det inte hänt att invandrare har blivit syndabock för det som händer i samhället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 vem vet? Alltid får de inget straff för "brist på bevis" Läste förresten att av 67 våldsbrott bland ungdomar, var 51-55 av invandrare, ser ju inget tydligt mönster här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jadu, det har hänt flera gånger. Bortser inte du från nått? Justja, Svenskar. Som sagt. Alla invandrare är inte "dåliga". Jag känner personer från många olika länder. Bl.a Libanon, Polen, Belgien... Deras familjer har lyckats bra här i Sverige, men sen finns det invandrare som mest förstör samhället. Det är dom jag inte gillar om du inte har förstått det än. Sen borde du lära dig att skilja från mina åsikter/teorier och sanning (tro det eller ej, men den finns där). Hittade en liten artikel om hur invandrarna blir "kränkta" av att ett parti vill hålla tal på skolan, men skolans rektorer vill ju inte bli kallade rasister så de förbjöd dem. http://www.info14.com/inrikes.php?id=1245 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jaha, ska ni tro på allt tidningen säger eller internet. Tidningen skriver 60 % om invandrare för att invandrarna ska få dåligt rykte. Jaha, känner man säg pressad då att ett helt land är på en. Vad ska man göra? Jo, ge igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad ska vi tro då? Invandrare förstör mer än svenskar, så är det. Alla invandrare förstör inte, men av de som förstör är de flesta invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.