Hoppa till innehåll

Överskattade Spelare

Xeller

Rekommendera inlägg

Så f*n heller! Zlatan är absolut inte överskattad, han blir hela tiden sågad av medierna för vad han än gör!!! Målet mot Italien? Hade vilken bondfåne som helst gjort det elr? Han gör otroligt mkt för det svenska landslaget. Anledningen till att han inte lyckas i Italien är att ligan är helt seg med sitt tråkiga spel... Det hade varit mkt bättre för Zlatan att flytta till t.e.x La liga för hans spelstil...

Precis. Han måste lära sig att behärska sitt temperament.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Så f*n heller! Zlatan är absolut inte överskattad, han blir hela tiden sågad av medierna för vad han än gör!!! Målet mot Italien? Hade vilken bondfåne som helst gjort det elr? Han gör otroligt mkt för det svenska landslaget. Anledningen till att han inte lyckas i Italien är att ligan är helt seg med sitt tråkiga spel... Det hade varit mkt bättre för Zlatan att flytta till t.e.x La liga för hans spelstil...

Det håller jag därimot med er om. Han har fått lite onödiga varningar och så... Men tänk på att han är rättså ung fortfarande. Han kommer lära sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tsss, ETT viktig(och j*vligt snyggt) mål gör knappast en bra spelare :P

Zlatan har varit helt osynlig det senaste året....Absolut inte gjort något bättre än vad någon annan Bondfåne hade.... :D

Redigerat av TAcklaren
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger bara, TUR att Zlatan inte gick till Real Madrid, han skulle ju förstöra för den där underbara laget.

Zlatan har fått för mycket, överdrivet mycket luft, han slår till medspelare, gör ingenting för laget, och kommer undan med allt, ofattbart.

Chelsea kommer säkerligen ångra att dem köpte honom ( Om han nu bestämmer sig att skriva kontrakt för dem. )

Jag tycker inte alls att Beckham har blivit överskattad, han sliter ju som ett djur i Real madrid, och här kommer ni och påstår att han är överskattad...skämt ?

Roberto Carlos är överdrivet underskattad, han är så nyttig för Real Madrid ( Bortse från den senaste El Clasico matchen. )

Vilka fler spelare är överskattad enligt mig ?

Vet faktiskt inte, kommer inte på några fler just nu, men gör jag det, så skriver jag.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Mest underskattad: Marcos Assuncao i real betis, han är riktigt bra men får han något för det nä, varför? jo han spelar i real betis

Näst mest underskattad: Perea mittback i atlético madrid. en av dom bästa i hela La liga.

mest överskattad: Italiens mittfält, Rooney, dom uppför sig som divor hela bunten(italiens mittfält) men är dom bra när det gäller nej. Rooney åhh vilken spelare han kommer bli stor, ne han kommer bli en normal engelsk mittfältare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mest underskattad: Marcos Assuncao i real betis, han är riktigt bra men får han något för det nä, varför? jo han spelar i real betis

Näst mest underskattad: Perea mittback i atlético madrid. en av dom bästa i hela La liga.

mest överskattad: Italiens mittfält, Rooney, dom uppför sig som divor hela bunten(italiens mittfält) men är dom bra när det gäller nej. Rooney åhh vilken spelare han kommer bli stor, ne han kommer bli en normal engelsk mittfältare.

Rätta mig om jag har fel, men Rooney spelar i Englands landslag ? :D

Pop Eye, du har rätt, sen han kom till Juventus så trodde han att han var bäst eftersom han har kommit till ett skit lag som Juventus...

Lol, Zlatan blev bänkad, Juventus vann 3-0 ( Bevis på att Zlatan suger! )

Cash Money:

1. Real Madrid är inte ett bottenlag, dem ligger tvåa -.-

2. Cassano är inte alls underskattad, när han kom till Real Madrid, då blev han underskattad.

Ämnet, Tycker att Ronaldo har blivit överdriver underskattad, han har varit minst två gånger skadad denna säsong och har gjort 14 mål.

Han kämpar kanska inte, men han kan banne mig göra mål. ;)

Tycker också att Petrov i Atletico Madrid är lite si så där underskattad...

Men nu handlar ämnet om överskattade spelare, tycker att Barcelonas målvakt, Viktor Valdes är lite överskattad, usch va stropig han är

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mest överskattad: Italiens mittfält OCH<--(bättre nu?) Rooney, dom uppför sig som divor hela bunten(italiens mittfält) men är dom bra när det gäller nej. Rooney åhh vilken spelare han kommer bli stor, ne han kommer bli en normal engelsk mittfältare.

sa aldrig att han inte spelar i england, jag sa att italiens mittfält är överskattat och rooney. ,=och när man ränkar upp många saker :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...