Dretskit Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Har aldrig hört dem och de låter inte så bra direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 @ son-goten master - Jag har hört dem, var något av det lustigaste jag hört nån gång (inte på ett bra sätt). :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hör på : KoRn..! Rammstein Slipknot System of a down Dope In Flames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Inte så att jag vill dra upp tjafset om neo/nu/new metal igen men bara så att ni vet så betyder neo (på latin) new och nu är en sorts omskrivning av new. System Of A Down kallar sin musik psycho-metal och påstår sig vara unika på det viset. Rage Against The Machine må vara så kommunistiska/vänsterextremister dom vill, men kan nån svara på frågan varför dom då försökte tjäna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Illern Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Klart man lyssnar lite på metal lite då och då...har dock gått över till hip hop/rap :( Men lyssnade på hårdrock/metal från 96-05 när man va mindre så vare väl korn och slipknot, lite system of a down började lite nätt i 6års åldern med metallica... sen på senare år blev det lite cradle of filth och mest dimmu borgir(aldrig hört något så bra i hela mitt liv, db <3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan säga direkt att jag är det största ratm-fánet här. Har lyssnat sen -97, kan alla lyrics och låtarnas mening Bara namnet betyder ju Vrede emot maskinen ( Pengamaskinen ) Alltså Vrede emot Kapitalismen. Bandet är kommunistiskt eller snarare vänsterextremer och gjorde bara låtar i polistiskt syfte Är RATM verkligen metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Rage Against The Machine må vara så kommunistiska/vänsterextremister dom vill, men kan nån svara på frågan varför dom då försökte tjäna pengar? Alla pengar de tjänade in gav de bort till olika organisationer såsom Amnesty etc.Deras tanke med musiken var att förmedla budskapet, de ville absolut inte ha någe pengar för det själva men eftersom att dfe automatiskt får pengar så gav de bort allt Fina pojkar det där.. Redigerat 12 Juli 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Phew då kan jag fortsätta lyssna på dem :P Tack för infon, visste inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag lyssnar oftast på: Metallica. Fear Factory. Damageplan. Killswitch Engage. Meshuggah. Pantera. Korn. Det är nog några fler men det är dom jag kommer på nu. =) Samma Här Lyssnar Också på Dom Älskar Korn Och Pantere.................... Headbanga På BArn! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Bästa grupperna: HIM Cky Cradle Of Filth Lordi (funkar iaf^^) Trans Siberian Orchestra Kamelot The Cruxshadows Blutengel Apocalyptica + mer men jag kommer inte på eller orkar inte skriva mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Rage Against The Machine må vara så kommunistiska/vänsterextremister dom vill, men kan nån svara på frågan varför dom då försökte tjäna pengar? Tråkigt att bandet inte finns längre, nu har ju musikerna bildat ett annat band med en annan sångare. Bandet hette visst Audioslave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ja, Undrar ni nått om Slipknot fråga mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.