Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått :huh: Ok, isåfall ska det vara sista templet...eller näst sista. Det finns ju ett berg i Hyrule: Death Montain och man ska ju in i Hyrule. Undrar om Gorons och Zoras finns i Twilight Princess? <{POST_SNAPBACK}> Jag har iaf sett att link slåss mot en goron i trailern till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag har iaf sett att link slåss mot en goron i trailern till spelet. Glömde det. Isåfall borde det ju finnas Zoras också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Huh? Jag trodde Goroner var på de goda sidan. Hursomhelst, så tycker jag att templet ska vara stort, så man får utforska mycket yta. Det ska vara lite labyrintaktigt på vissa ställen så man får klura ut rätt väg. Det ska finnas många gåtor ( pussel ) och man borde behöva använda lite logiskt tänkande ibland, nåt som man nästan aldrig brhöver sig av i tidigare zeldaspel. Och sen så borde fienderna vara svåra. I andra spel så dör dom av 2-3 hugg. Det borde också finnas bossar som kräver att man verkligen anstränger sig, de de borde ha lite högre AIQ-förmåga än tidigare, der borde kunna anpassa sig till spelarens stridstaktik så att man får lite omväxling. Typ så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Dom borde ha Dark Link som boss igen. Han är lagom utmaning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Då får de fixa till honom lite, att han klarar av hammaren och magi t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Då får de fixa till honom lite, att han klarar av hammaren och magi t.ex. Isåfall ska dom ha han som tempelboss och inte miniboss också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (Xade @ 07/05-2006 01:47:10) (Dark_samus @ 04/05-2006 21:10:14) Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. <{POST_SNAPBACK}> men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_< hur kul blir det att spela sen då ;) <{POST_SNAPBACK}> Men lol, tror du att de skulle göra 8 tempel med konstig gravitation? Han menade att ett tempel skulle ha det. Vore kul med det, men för likt Water Temple i OoT. Flyter vanligt och sjunker med Iron Boots, ungefär samma princip. <{POST_SNAPBACK}> när sa jag att de skulle göra 8 gravitations tempel ;) de ja menar e att de ska finns några tempel som e skiit svåra......några som e mellan o typ kanske 1 lr 2 som e lätta (typ de första templernaa för de som spela zelda för första gång o sånt) Huh? Jag trodde Goroner var på de goda sidan. Hursomhelst, så tycker jag att templet ska vara stort, så man får utforska mycket yta. Det ska vara lite labyrintaktigt på vissa ställen så man får klura ut rätt väg. Det ska finnas många gåtor ( pussel ) och man borde behöva använda lite logiskt tänkande ibland, nåt som man nästan aldrig brhöver sig av i tidigare zeldaspel. Och sen så borde fienderna vara svåra. I andra spel så dör dom av 2-3 hugg. Det borde också finnas bossar som kräver att man verkligen anstränger sig, de de borde ha lite högre AIQ-förmåga än tidigare, der borde kunna anpassa sig till spelarens stridstaktik så att man får lite omväxling. Typ så. meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv de där me att en boss ska ha olika svagheter...........(asså typ man slår på en ställe så byter den till en annan ställe) skulle va skönn.......som thardus i metroid prime (OCH JAG MENAR INTE ATT ZELDA LIKNAR METROID LR NÅT.........GER BARA EN EXEMPEL!!!!!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Dom borde ha Dark Link som boss igen. Han är lagom utmaning. Tycker jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Seriöst, Zelda spel ska vara svåra. TP ska inte vara ett nybörjar spel, man ska inte anpassa något för de som aldrig spelat Zelda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv Det är ju det som är kul? Man får helt enkelt byta taktik när han har lärt sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Seriöst, Zelda spel ska vara svåra. TP ska inte vara ett nybörjar spel, man ska inte anpassa något för de som aldrig spelat Zelda... Exakt, hittils tycker jag att inget 3-D Zeldaspel har varit särskilt svårt... Det ska också finnas fler tempel än i något annat Zeldaspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja, runt 15+ tempel hade varit lagom. Speltiden (storyn och sidequest) ska vara riktigt lång 150 timmar kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg