Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess

Svedda

Rekommendera inlägg

Ja, runt 15+ tempel hade varit lagom. Speltiden (storyn och sidequest) ska vara riktigt lång 150 timmar kanske.

Håller med, jag hatar för korta spel. Tex Starfox Adventures, jag klarade det på två dagar. :zzz: Men Zeldaspel brukar ta ett tag att klara...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv

Det är ju det som är kul? Man får helt enkelt byta taktik när han har lärt sig.

sen lär han sig den så kan han 2 st :rolleyes:

till slut.....Omöjlig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
(Dark_samus @ 12/05-2006 14:35:43)
meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv

Det är ju det som är kul? Man får helt enkelt byta taktik när han har lärt sig.

sen lär han sig den så kan han 2 st :rolleyes:

till slut.....Omöjlig

Nej, det är ju det som är kul. Den ska ju såklart inte lära sig taktiken på 2 sek.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, runt 15+ tempel hade varit lagom. Speltiden (storyn och sidequest) ska vara riktigt lång 150 timmar kanske.

Håller med, jag hatar för korta spel. Tex Starfox Adventures, jag klarade det på två dagar. :zzz: Men Zeldaspel brukar ta ett tag att klara...

jag klarat ut ett star wars spel på typ en timme as lätt :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag klarat ut ett star wars spel på typ en timme as lätt  :angry:

...Och det har med ämnet att göra? Men man måste ju erkänna att hittils har alla bossar i Zeldaspelen varit för lätta, hoppas dom blir svårare i TP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag klarat ut ett star wars spel på typ en timme as lätt  :angry:

...Och det har med ämnet att göra? Men man måste ju erkänna att hittils har alla bossar i Zeldaspelen varit för lätta, hoppas dom blir svårare i TP.

neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga ;)

tycker finns lite mer svårare bossar i zelda till GBA o de där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga 

Mm, i A Link to the past och Oracle of Ages är det svårare bossar, men jag tänkte mest på Ocarina of Time och Wind Waker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga 

Mm, i A Link to the past och Oracle of Ages är det svårare bossar, men jag tänkte mest på Ocarina of Time och Wind Waker.

köpte wind waker för några veckor sen......der var fett enkla bossar hittills (har klarat alla tempel nu har gannondorf kvar)

den enda liiite jobbiga var den där sand ormen som ja inte kunde fly från när den gjorde gropar i sanden.....(senare kom ja på ett sätt :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...