Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vem var det som vart medlem först här på fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Admin väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Admin har ju medlemsnummer 2 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Ja, men först gjorde han väl en testanvändare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Jo, en som hette fuskabot tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det kanske han gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 jag va ganska tidig iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Han gjorde en testanvändare först. Tror det var ifall nån skulle hacka sig in på sidan så skulle man satsa på den första användaren, eftersom att det är vanligast att den är Admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ja, men man kan ju säga att det ar han som var först iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 zupp, Schläger hette den. sedan gjorde han sig själv och ännu en testanvändare som fortfarande finns kvar. suna var den första riktiga medlemmen här på fuska.se, på fuskarna.nu vet jag inte riktigt... http://forum.fuska.se/index.php?act=members sortera på Registreringsdatum i stigande ordning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Coolt..!! Jag var iaf ganska sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 zupp, Schläger hette den. sedan gjorde han sig själv och ännu en testanvändare som fortfarande finns kvar. suna var den första riktiga medlemmen här på fuska.se, på fuskarna.nu vet jag inte riktigt... http://forum.fuska.se/index.php?act=members sortera på Registreringsdatum i stigande ordning. suna var ju mod förut!nu e han ju vanlig medlem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg