Pulpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag har en riktigt dum ide att komma med. Jag tycker det, men det är iaf rolig att publicera mítt förslag. Skulle vi, vem som helst, kanske den där kola snubben elller nån(kanske rent av våran lille Admin?), göra som en inledning till Fuskas lilla forum? Att efter man har trixat allt med det där aktiverings brevet och allt annat, så kommer det upp som en inledning om hur man skall uppföra sig och kanske "förenkla" reglerna lite. Ja, jag menar, som ni kanske vet så är alla här i forumet inte dom kanske rent av flitigaste direkt. Så då ska man göra någon, inledning, om vilka som är moderatorer, kanske lite kända personer, folk som gör avatarer (men om dom inte vill att en massa glin ska pm:a dom hela tiden så kan man kanske skriva med det ;) ), och lite annat. Nja, så dumt kanske det inte var. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Alldeles utmärkt det där med att vissa har en "uppgift" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Låter som en bra idé fast jag tvivlar på att det kommer att hända fast man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jävligt bra förslag asså admin borde ha ett sånt därförslagsforum där folk kan skriva hur han kan förbättra osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jävligt bra förslag asså admin borde ha ett sånt därförslagsforum där folk kan skriva hur han kan förbättra osv Det har han ju däruppe på Nya Funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) låter faktiskt som ett helt okej förslag, men får man inte ett välkomst pm när man reggar sig? fick man iaf på den gamla goda fuskarna.nu tiden vill jag minnas... Redigerat 14 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jävligt bra förslag asså admin borde ha ett sånt därförslagsforum där folk kan skriva hur han kan förbättra osv jaså det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 När jag bläddrar igenom min inbox så hittar jag inget välkomstmedelande ------------------------------------------------------------------------------------- #5 Uberfuskare :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jag tror inte jag hlr fick nåt ska kolla GRATTIS OUTSIDE ENEMY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jaha såndär text som ingen läser menar Du =| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 MeM: Man kanske kan läsa det efterhands, när man vill vet amer. Bra idé. Lite långsökt dock. Vem bestämmer vem som är "värdiga" nog att göra avatarer, och vem bestämmer vem som är känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag kan vara jätte bra på x-box och att göra avas men jag kanske bara e nykomlign och hänger på debatt forumet ^^ Ne, det dära med folk som e kända vet jag inte om de e så jätte ba, kan bli lite orättvist :P Annars va det en strålande ide :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.