Clean Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) tycker det ska vara 5minuter mellan varje inlägg för mycket spamm annars ;) 5 minuter är lite för mycket,då skulle de flesta tröttna på Fuska.se(det skulle jag gjort) Redigerat 24 April 2006 av CarlJohnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 tycker det ska vara 5minuter mellan varje inlägg för mycket spamm annars ;) 5 minuter..?! Jag skulle lagt ner då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jaså du skriver snabbt santa? Hur fort skriver du alfabetet? I alla fall, det är bra att den finns, man kan ju tex lyssna på musik när man väntar. Det finns många spammare här. Själv ogillar jag den, jag blir snart fattig på att köpa FuskaVIP :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag tycker den ska bort, både inläggsfloodkontrollen och sökfloodkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 varför har man sökfloodkontroll? har undrat jättelänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Nej. Dan ska vara kvar så att folk som vill att den ska bort måste skaffa Fuska VIP. Precis. Admin måste ju få inkomster för mer än att man skickar in för att få Fuska Mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 varför har man sökfloodkontroll? har undrat jättelänge Förmodligen för att det sliter på severn när man söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Bra att de finns... då är de inte lika många spammare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jaså du skriver snabbt santa? Hur fort skriver du alfabetet? I alla fall, det är bra att den finns, man kan ju tex lyssna på musik när man väntar. Det finns många spammare här. Själv ogillar jag den, jag blir snart fattig på att köpa FuskaVIP :S. Alfabetet ja det tar ungefär ajg vet inte ska be polarn att ta tid på mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vad jag vet använde man floodkontrollen för att hindra inlägg där man svarar två gånger. Jag tycker floodkontrollen borde vara ca. 15 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Tar man mindre än 45 sekunder på sig att hitta på och skriva ett vettigt inlägg är man troligen ute efter inlägg/rank/FuskaMynt och borde då klassas som spammare. Det finns väl undantag, med små instickare och ex. Now Playing tråden. Men händer det så ofta att man blir irriterad på det, ja.. ;) Men jag brukar ha många forum.fuska.se flikar på listen.Och jag går i t.ex på Allmänt skriver ett inlägg där hoppar över till den andra fliken och skriver nåt i t.ex Xbox. Och jag tycker själv att de flesta sv mina inlägg är vettiga. Men ni tycker vad ni tycker. Redigerat 26 April 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Behåll det som det är,ochj sökkontrollen (eller vad det heter) borde vara kvar, då det kan dra riktigt mycket på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.