Heaz Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Som alla vet så är det Flea Market idag. Men iallafall kom Amelia in till mig och ville köpa min Ranch Wardrobe. 880 Bels sa jag. Hon gick med på det. Men när jag hade sålt den kom jag på att jag hade allt i den. Allt. Som inte stog i rummet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Som alla vet så är det Flea Market idag. Men iallafall kom Amelia in till mig och ville köpa min Ranch Wardrobe. 880 Bels sa jag. Hon gick med på det. Men när jag hade sålt den kom jag på att jag hade allt i den. Allt. Som inte stog i rummet. :D ägd, finns det någe annat att göra än att skratta? jo tacka för att det bara är ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 om du köper en annan Wardrobe så ligger sakerna kvar! iaf om man råkar ta upp den & sedan sätter tillbaks den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Köp en ny så kommer sakerna tillbaka som den coola snubben sa före mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg