Larath Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Så Barcelona vann, lite orättvist enligt mig Arsenal var bättre trots en man mindre nästan hela matchen. Barca vann med 2-1 efter mål av Eto'o(76 min) och beletti(81 min) i slutet på andra. Arsenal tog ledningen genom Sol Cambells (37 min) första Champions league mål någonsin. Arsenals Målvakt Jens Lehmann utvisad, frilägesutvisning (mot Eto'o tror jag) i 18 spelminuten. Redigerat 17 Maj 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Jag tycker att de vann rättvist även om deras andra mål var en liten tavla av målvakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Tyckte oxå att Barca vann rättvist för Henke ägde när han kom in med båda målpassningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 om henry skulle sätta sin lägen (öppet med målvakten) så skulle arsneal lätt vinna + var arsenal bätrre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 En sak fattar jag bara inte... Varför ville Barca-spelarna hellre att Jens Lehman skulle bli utvisad än att dom skulle få ett mål? Ett mål är väl bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Dammit jag missade den matchen :( Men vem hoppade in istället för Lehmann..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hade för mig att dem ville ha ett mål... Tycker att det var ganska orättvist, Arsenal var mycket bättre, speciellt Henty som hade några bra chanser. Har inte sett att ett lag har spelat så bra med bara 10 spelare... SEN, så tycker jag att domaren förstörde stämmningen i finalen, eftersom alla förväntar sig att de lag som når ända till final, ska vara bra och själva matchen ska vara skön, fast domaren förstörde allt genom att utvisa Jens Lehmann! Han kunde istället ge honom ett gult kort & ge Barca målet ! Sen tycker jag att Ronaldinho var ganska osynligt, speciellt för att det ska vara en final.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) barca vann rättvist belettis mål var så snyggt tunnel på målisen Redigerat 21 Maj 2006 av cetin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Dammit jag missade den matchen :( Men vem hoppade in istället för Lehmann..??? deras andrekeeper: Almunia, han stod för flera fantastiska räddningar men även en liten tavla vid belettis 2-1 mål men det målet bestod mycket av tur för beletti hade missat målet om inte Almunia fått den på insidan av högerbenet och styrt in den men snyggt var det inte iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 åh jag blir så irreterad på grund att arsenal förlorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 En sak fattar jag bara inte... Varför ville Barca-spelarna hellre att Jens Lehman skulle bli utvisad än att dom skulle få ett mål? Ett mål är väl bättre? Det var inte barca spelarna som bestämde det var domaren som hade blåst när Eto'o föll innan Guily fick bollen och då vart det så istället men hade domaren inte blåst så hade det varit mål och gult kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag tycker det var bra att Barca vann speciellt för Henke :D Och Arsenals 1-0 mål skulle inte funnits, dom fick ju frispark som inte skulle funnits, han filmade så det rök ur öronen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.