pho Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 har du eller din klass gjort nåt konstigt i skolan nån gång? Det enda jag kommer ihåg just nu är när jag gömde mig i en kartonglåda i tio minuter och fick betalt, läraren frågade var jag va nånstans :P lol. Det gjorde jag en vecka sen, rätt konstigt men jag fick betalt av kompisarna :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Min klass är alltid konstig, lite småsjuk kryddat med underbar humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Hahahah... min förra klass slår alla konstigheter: En kille i nian la en smällare i en papperskorg inomhus, han blev tagen i örat och drogs till rektorn. En annan krockade me en stolpe och fick hjärnskakning. Vi lekte pyromaner hela klassen och brände NÄSTAN upp en hel camping. En fastnade i en dörr och blev av me en skinnbit på fingret. Rev ner en stor tavla i sjuan. Det finns en massa.. men detta var va ja kom på just nu :) LOL va den klassen var goo asså B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 #Min klasskamrat ställde sig upp i fönstret på trejde våningen och pissade under pågående lektion (läraren var inte där dock). Han träffade ingen på marken. #Någon ritade ett hakkors på fotbollsplanen med sin moped/cross, #Kastat sudd på läraren tills hon bröt ihoop och gråtandes lämnade klassrummet och då hade dom disco :huh: # Enligt en enkät som görs varje år för niorna så hade någon haft sex på skolan. Jag har ej deltagit i något av ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) hmm... jao vart ska vi börja? en vikarie har vi lyckats driva till vansinne, hon kommer garanterat inte tillbaks kan jag säga, alla var oseriösa och det var fredag... någon frågade bland annat om vad tredje riket var under den fysiklektionen... vissa har för övrigt en tendens att göra... vissa rörelser med högerarmen på skämt och tycka det är skitkul av någon anledning (bara när vi har vikarier dock....och jag medverkar inte kan jag ju säga...) för övrigt är vi en fiin och skötsam klass... men det varar bara några veckor till tyvärr :( Redigerat 24 Maj 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Sorgligt det där.. Vill inte ha en ny klass i gymnasiet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Det villa jag ha. Det var skönt med en ny klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 det var en kille som slog sönder en ruta med knäet för att han inte fick komma in i klassrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 * I fyran hade vi ett skåp där 2 killar gömde sig en hel lektion och några sa att dom var sjuka och hade gått hem. * 2 klockor har spruckit * Våran skola är skyldig en hemsida över 7000 kr för att några har ringt in pengar. *En kille stoppade in en termometer i en sak på ett experiment fast man inte skulle göra det, det kom gnistor från termometern och elen slutade fungera i typ halva klassrummet alla datorer och saker var helt döda. Det där var bara några saker jag kom på för tillfället det finns många andra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 min klass är j*vla muppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Vii är snella i vår klass B) Redigerat 26 Maj 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ptja, min klass brukar ofta leka wild life. Kan dock inte komma på något bra just nu, men skriver igen när jag hittat något skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.