Lander Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte. Hmmm.... kanske din öga var sådär? Kan 3 människor se samma fel samtidigt? När jag var vid skolan på natten en gång, så såg jag och 2 andra en röd prick inne i skolan, i ett klassrum. Det såg ut som någon lyste med en laserpekare, men vi såg då ingen i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 kanske hae hört om en kvinna ramlat från en blakong ( knuffad) de va de värsta jag sätt hela ansiktet va spräckt mm. Var hände det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 En gång när jag var typ 8 år så såg jag en bli knivhuggen och blodet bara forsa inte mycket men det kom kanska mycket Blev jätte rädd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Inte så läskigt, men jag och fyra kompisar var ute och gick typ halv 9 på kvällen, och då hörde vi något som prasslade i buskarna. Då vi kom närmare såg vi att det var en katt, och precis när vi kom fram till den hoppade den upp och bet en av mina kompisar i handen, så blodet började forsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag har också sett en röd prick på himlen. De var typ för 2 år sen när jag och mina kusiner (3 och 5år) var ute och "skojade" :P När plötsligt han som var 3 skrek. "TITTA" då var de en röd prck som for åt alla håll. jag tänkte inte direkt mer på de utan trodde att de var kankse flygplan... scary. Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte. Hmmm.... kanske din öga var sådär? Kan 3 människor se samma fel samtidigt? När jag var vid skolan på natten en gång, så såg jag och 2 andra en röd prick inne i skolan, i ett klassrum. Det såg ut som någon lyste med en laserpekare, men vi såg då ingen i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jo de va en som mördade en genom att kasta de ut en kärring rån en balikong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 jag satt på min stol, och tittade på skärmen... sen poppade ett äckligt ansikte fram och skrek... har aldrig blivit så rädd förut i mitt liv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 När jag skulle gå och lägga mig, och sen mycket senare på natten vaknade av att min tv var på, och båda mina kuddar var på TVn och mitt täcke var borta. O_o Jag hade visst gått i sömnen och gjort allt det där, och täcket var under sängen. Jag fattade ingenting :P Sen var det ett fyllo som misshandlade sin hund när jag var i Stockholm i Jakobsberg. Han stod utanför någon butik och skrek, han var stupfull. Sen så kom en vakt och försökte prata vett med han men då började dom bråka och slåss. Sen när 2 vakter till kom och drog undan han och sa till han att han inte får komma in när han är så full, då slog han till sin egen hund på käften :( ja har också gått i sömnen. när jag sov hos en kompis så hade jag tagit hans kudde och sovit på den. och mitt täcke låg under hans säng. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 min syrra spelade in en film på skolans toalett, det visade sig att ett spöke syntes typ 2 sekunder, helt sant, ni kan få se den om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) min syrra spelade in en film på skolans toalett, det visade sig att ett spöke syntes typ 2 sekunder, helt sant, ni kan få se den om ni vill. Ok, jag vill se det (gärna) Redigerat 5 November 2007 av Huvudstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Kontakta mig på privat meddelande om du vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Har inte hänt så mycket läskigt på sistone, men när jag var liten så skulle jag typ gå och lägga mig. Det var typ kolmörkt i rummet men sen hörde jag massa konstiga ljud. Blev typ skiträdd men det visade sig att det var katten som klättrade bland min leksaker (jag sa ju att det var när jag var liten!) och välte ner dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.