frogren Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) vad är eran läskigaste mardröm. Jag bara undrar Redigerat 1 Juni 2006 av frogren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Den läskigaste drömmen jag nånsin haft var att min syster dog. Jag var skakig när jag vaknade, men ändå kändes det som jag kommit till himmelriket när jag visste att det bara hade varit en dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag har drömt en massa drömmar när jag har blivit mördad,det är nog en av dom som är den läskigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 när jag var liten drömde jag att de var en spindel på väggen och väggarna var täckta av blod.. :( :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag drömmer inte särkilt ofta, varken mardrömmar eller glada drömmar. Men en gång så drömde jag att jag och min mor blev kidnappade och sedan la dom henne i nån slags kista och dödade henne. Sen vaknade jag :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Det är nog de drömmar där jag blir jagad av en galen mördare Redigerat 2 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 När jag kom försent till skolan 10 minuter. :( Bara skojade, jag tror det var när hela världen förvandlades till robotar och var ute efter mig (inkl. min familj). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Haft en dröm där jag har blivit puttad ner för ett stup (alla vet ju det svarta å känslan i magen som gör att man vaknar) och fallit genom det svarta å landat (vaknade inte förens jag hade slått i marken!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag brukar inte drömma mardrömmar men det läskigaste är väl när släktingar och vänner dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag drömde hela "The ring 2". det var i höstas och jag är fortfarande shitskraj... X( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Jag drömde hela "The ring 2". det var i höstas och jag är fortfarande shitskraj... X( Hela The Ring II O_oVar det inte den korta versionen då? Redigerat 2 Juni 2006 av Penguin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Nix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.