Darkdevil Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 har ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :( Citera
Pulpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 När jag var liten så var jag kär i sångaren i Slowdive. ;D Citera
Dretskit Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Nej, jag har fått alla som jag velat ha Citera
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 har ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :( Hitta en ny sen då? :) Citera
Red_fox2 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Självklart har man varit de... Finns nog inget som är mer smärtsamt än olycklig kärlek. Och det värsta är om man har haft den i handen men bara låtit den flyta iväg mellan fingrarna Citera
Gäst binky Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 har ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :( Jag har samma problem :( Citera
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Hitills har alla sagt ja till mig. (Till de jag frågat på) Men snart kommer olycklig kärlek även drabba mig. Citera
Katt Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 @ Corpsegrinder och FuzioN: ALLA?! Räcker det inte med en :P? @ Jason__Voorhees: SÅ lätt är det nog inte, att bara sådär hitta en ny. Själv har jag aldrig varit olyckligt kär, nej inte ens kär, tror jag :huh:. Citera
Shaddy Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Japp, det har jag varit. Jag var kär i en tjej i min klass. Tyvärr umgicks jag sällan med henne, och under den perioden jag var kär i henne så var hon redan med en annan. Då tänkte jag nästan bara på henne hela tiden. Skitjobbigt asså. Citera
Aircondition Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Typ, ja? Jo men det har jag varit. Citera
Darkdevil Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2006 det är lite svårt att bli kär för mig för jag är omringad av knäppa stolpskott :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.