Dream Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Snälla kan nån moderator flytta denna tråd till webbspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Den ska inte finnas i webbspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 är det därför att han har programerat det själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nej, för att det är ett multiplayerspel inte ett webbspel (browser). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 har du hittat en dedikerad server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nej och jag letar inte längre. Så länge inte spelet gör nån inkomst tänker jag inte heller betala för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Finns det någon maxlevel på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nej, jag tror inte det. Men spelar du det nu för om du inte gör det logga in:P, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Im on my way :gitarr: Sen undrar jag om det kommer bättre vapen och armor och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hmm jag tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 om du går in i forumet webbspel så finns det många spel som inte är browser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nu är det något som är fel, när jag ska logga in står det att account-namnet inte finns eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.