Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Skulle åkt på fest, men senn så visade det sig att han som skulle ha festens föräldrar visst va hemma å så, så de bliv ingen fest :(

Så jag fick me familjen till min faster å farbror å käka å umgick å käka å drak kaffe å käka kakor, jordgubbar å glass :D

Gäst DonKeN
Skrivet

Ehmm, firar aldrig midsommar. Hade gäster. Kollade på Tyskland-Sverige, Argentina-Mexiko. Och spelat fotboll i cirka 3timmar.

Skrivet

Ingen som festade rejält? Låter som dom flesta bara satt hemma o mossade framför datan.. Midsommar e juh trotts allt den härligaste dagen på hela året o festa :D

Skrivet

det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry: :(

Gäst Bountyhunter
Skrivet

det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry:  :(

Vilken osis :o

Aja låter som dom flesta har haft det bra.

Skrivet

Vi hade många gäster.. Vi var väl en 15 styckna... Till natten blev hälften fulla och jag gjorde inget annat än att kolla på fotbolls-vm och lite film.... Råkade dock nicka en fotboll på grannens bil....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...