Hoppa till innehåll

Midsommarafton


WiFiGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skulle åkt på fest, men senn så visade det sig att han som skulle ha festens föräldrar visst va hemma å så, så de bliv ingen fest :(

 

 

Så jag fick me familjen till min faster å farbror å käka å umgick å käka å drak kaffe å käka kakor, jordgubbar å glass :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ehmm, firar aldrig midsommar. Hade gäster. Kollade på Tyskland-Sverige, Argentina-Mexiko. Och spelat fotboll i cirka 3timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry:  :(

 

Vilken osis :o

Aja låter som dom flesta har haft det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...