pho Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Våra kompisar kom hit med datorerna, vi LANade lite grann... ja bada med en kompis, de var rätt så kul. Gjorde inte så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Skulle åkt på fest, men senn så visade det sig att han som skulle ha festens föräldrar visst va hemma å så, så de bliv ingen fest :( Så jag fick me familjen till min faster å farbror å käka å umgick å käka å drak kaffe å käka kakor, jordgubbar å glass :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ehmm, firar aldrig midsommar. Hade gäster. Kollade på Tyskland-Sverige, Argentina-Mexiko. Och spelat fotboll i cirka 3timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Käka midsommar mat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Har Midsommarafton varit? O.o Åh fy fasiken. Måste komma ut mer. Eller. Usch orka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Sov till kl. 23.00, så gick jag till datorn och drack cola -_-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ingen som festade rejält? Låter som dom flesta bara satt hemma o mossade framför datan.. Midsommar e juh trotts allt den härligaste dagen på hela året o festa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Helt ok Midsommar. Satt inne och snacka lite, drack cider, grilla kött, och en massa annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry: :( Vilken osis :o Aja låter som dom flesta har haft det bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag var i Kroatien visste knappt att det var midsommar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vi hade många gäster.. Vi var väl en 15 styckna... Till natten blev hälften fulla och jag gjorde inget annat än att kolla på fotbolls-vm och lite film.... Råkade dock nicka en fotboll på grannens bil.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg