Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 HalfLife 2 är ju inget spel som man klagar över. Men jag tycker inte att zoombierna passar in i spelet. Resten har jag inga invändningar mot. Men inga zoombies, HELT FEL. Vad tycker ni om HL2 i sig. Finns det något att klaga över? Jag tycker zoombierna gör spelet bättreJag mennar på banorna vet man ju aldrig när en Zoombie kommer runt hörnet och dom stressar en på nåt sätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Men de som har spelat ettan förstår kanske varför det finns zombies. GO ZOMBIES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Man ska ju ha zombies, skulle ju förstöra allt. Det passar ju in efter halflife. Så det är ju klart att man ska ha zombies i Halflife2 oxå! Redigerat 29 Juli 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jo ja egentligen. Men inte i 2:an. I så fall så skulle dom göra olika HalfLife. Ett i stil med 1:an och ett som är i stil med 2:an. I stil med 1:an så menar jag at det ska vara fler sådana där lustiga varelser som finns i 1:an. I stil med 2:an. jag menar att det är likson för mycket avancerad teknik för att läskiga monster ska passa in. Det är något med miljön i spelet som gör att det inte passar med mörka, läskiga gränder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 MEn ravenholm passar dom in perfekt, och många andra ställen. Vad skulle hl vara utan Zombies? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Half-Life utan Zombier vore som Half-life utan kofot..... Som det stora Half-Life f*n jag är så kan jag inte klaga på någonting i något av spelen, förutom: "Loading" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 En sak tycker jag e konstig, i hl1 dödar man ju zombie-"ledaren", hur kan det då finnas zombies i hl2? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Ledare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 En sak tycker jag e konstig, i hl1 dödar man ju zombie-"ledaren", hur kan det då finnas zombies i hl2? :huh: Njae, det är inte direkt en ledare. Man vet faktiskt inte. Det är en av dom mystiska delarna av Half-Life. Ingen vet egentligen den riktiga storyn. Varför kom utomjordingarna och erövrade? Hur? Vem är G-Man? Är han en Alien? Är han god? Är han ond? Var det han som gjorde att det öppnades en portal så alla utomjordingarna kunde förstöras? Osv, det håller på och håller på. Det som är mest skoj är att du tror att du får reda på mer i HL2, men då blir det bara mer frågor om vad som händer. Det är så VALVE gör för att hålla intresset uppe hos folket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Tänk så mkt wikipedia har skrvit om hl http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Tänk så mkt wikipedia har skrvit om hl http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Life Lr medlemarna där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Var snäll och dubbelposta inte. :) Ja, det var då mycket. Hehehe. :P Det jag gillar med HL är att det är så open-source. Du kan modda det exakt hur du vill. Det är väldigt fritt för moddning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg