Dark Link Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Undrar om man får se några av bossarna... :rolleyes: Annars kan man beställa filmen från japan elr nåt. På japanska? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 NEEEEJJJ!!! Vad är det här för dålig SKIT!?! Varför kan man inte bara göra en riktig storfilm om Zelda i Peter Jackson anda??? Eller åtminstone en riktigt välgjord anime, som skildrar Links alla olika äventyr. Det här ser ju bara ut som en billig j*vla tv-serie från Hallmark! :angry: Och förresten, kommer inte den där musiken från The Hobbit trailern? Man blir lite förvirrad... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Den kommer väl bli lika dålig som Super Mario Bros filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag tror inte heller att den kommer bli nåt...Zelda-grejor ska va' på SPEL,inte på film!!! :angry: :angry: :angry: ..........Men man vet aldrig...Kanske blir den nåt... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Det borde göras en film om Ocarina of time för det finns väl mer zelda-fans än jag som skulle vilja se den va? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag skulle vilja se den i tv spels format det skulle vara j*vla coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det borde göras en film om Ocarina of time för det finns väl mer zelda-fans än jag som skulle vilja se den va? B) Filmen dom gör är ju Ocarina of Time. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 om den vissas på reklam på bio i svergie då borde den visas i svergie det låte logiskt för mej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 den verkar inte va nåt bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 vi får se men jag tror den blir skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag tror att den kommer att äga eller suga... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Den värkar ju svin tråkig och fett ruttet ju!! Om det ska komma en Zelda film ska det va 3D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg