agiyr Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 jag har min i ruby i en liten ö under mauvile(ungefär vi new mauville) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Han har väl fota den och lagt den på dartorn. Haha, det kan omöjligt bli så bra kvalitet då. Han har troligen tagit screenshot med en emulator. Edit: Märkte att jag bumpat en gammal tråd :S sry Redigerat 17 Februari 2007 av Szellerie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag antar att han tog ett screen shot från spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Själv gillar man ju Ground så jag har den i Sandstormen :D Var har ni eran Secret Base? Jag har min ovanför Weather Institute i norra route 19. Man måste passera ett vattenfall och cykla på en massa små grejjer som man bara kan ha acrobike till. va f*n menar du med dito? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 han menar att han också har sin där.. och ja jag har tagit ett screenshot.. har det på datorn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag har min nära Fallarbor Town. På en litten ö i route 114! Vid Lanettes hus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Var har ni eran Secret Base? Jag har min ovanför Weather Institute i norra route 19. Man måste passera ett vattenfall och cykla på en massa små grejjer som man bara kan ha acrobike till. jag har min i sand stormen mina kompisar har också det. Jag har längst upp i högra hörnet i sandstromen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 hur gamla e ni egentligen 3 år pokemon =töntigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 hur gamla e ni egentligen 3 år pokemon =töntigt :lol: Tillräkligt gamla för att ge din mamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag har min hemliga bas på väg 118 öster om Mauville i ett träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Har min där vid Weather Institute, där man måste ha acro bike. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hhh Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Secret base? Vad är det? Om ni vet hur man fångar registeel under där ovanför vattnet jag har en gömd vakt och bär i närheten med buskar och vatten det är jätte bra. B) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg