Paraliiito Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 TJenna jag skulle villja ha tips om komedi filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Kolla in Ben Stillers filmografi på imdb. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Vill du skratta utav bara h-vete ska du titta på Freddy Got Fingered. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Rabbi Jacobs Äventyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jim Carrey filmer är grymt roliga (= Typ ''Mina jag & Irene'' (Me Myself & Irene) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 En rolig film : Harold And Kumar - Go To White Castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 haha ZerO, den e grymm!! fast den roligaste filmen någonsin måste nog vara Whitout a Paddle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Dum och ännu dummare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 shaun of the dead skrattar ihjäl mig hela tiden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 den nakna pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Gökboet. Ps. Fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Zoolander kommer på 4an om 2 minuter, den är ganska bra.... kolla på Fawlty Towers, en serie visserligen, men den finns på DvD, absolut skojigaste man kan se i en tv ruta, alla andra komedier är flera kilometer efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.