Trendywinds Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag tycker den låten är väldigt jobbig för dom spelar den på radion väldigt ofta , men första gången var den nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Pallar inte den låten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Såg han på TV en gång, när dom intervjuvade han. Alla buade när han uppträdde Live på Dreamhack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Lite sent att komma med det nu. Jag trötna kanske när jag hörde den 3 gången och det var länge sen... hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. Dessutom kan han omöjligt säga r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Haha, typ alla på vår skola gick och såg han när han skulle uppträda i vår stad. Då fatta alla att han sög. Han sjöng med playback :D Alltså han mimade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men det är ju ändå han som sjunger den från början så det spelar ju ingen roll. Musiken är jag dock inte säker på att han gjort själv, den påminner om andra discolåtar jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Han uppträdde live på sommarkrysset... Och jag tyckte inte han var så värst kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Tycker förövrigt synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Haha, typ alla på vår skola gick och såg han när han skulle uppträda i vår stad. Då fatta alla att han sög. Han sjöng med playback :D Alltså han mimade. Välkommen till Höör, broder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker den e så sämst. Redigerat 14 Juli 2006 av Typhoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.