stewie Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 wow vill du ha ett pris? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 ojoj, vilken attityd vi hade här då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Men sluta grina här då, skaffa ett sommarjobb och se glad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det är ju bara en själv som kan välja om du vill ha ett roligt sommarlov. Gå inte och tjata att du vill till skolan, och väl i skolan, tjata inte på att få sommarlov. Var kreativ, använd fantasin. Ring någon kompis, hitta på något tillsammans, ut och bada. Sitt inte inne och ruttna. Ta ansvar för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ja. Vi andra som har ett vettigt liv ska inte få sin sommarlov bortryckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Anser du att barn som har det svårt hemma inte har ett vettigt liv? Om du gör det så tycker jag att du är otroligt trögsint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 är du sjuk? :P sommarlovet är den bästa händelsen på hela året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ää vill du gå i skolan alla dagar förutom häljerna lollolololol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 du jag skulle döda mig själv hellre än att gå i skolan under sommare ;) :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Sommar lov ska man ha! Jag längtar lite till skolan, men när jag väl har börjat så vet jag att jag kommer hata skolan MER ÄN NÅGONSIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Tur att det finns sommarlov... Någon ledig tid på året vill man ju ha.... Man kommer ju f*n hem på kvällen när man är i skolan.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Tur att det finns sommarlov... Någon ledig tid på året vill man ju ha.... Man kommer ju f*n hem på kvällen när man är i skolan.... :( när mn kommer hem så sejer jag ut i rampen direkt (har bygt en själv snarare en firma men ändå ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.