nico Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Snyggt jobbat Micke, förutom de hemska turkosa bloobarna som visar nya inlägg i forum eller inte. Jag kan inte se hur det kan gå in i en mörkblå grafisk profil... jaja men shysst annars. Man skulle inte kunna få in en länk till förstasidan på toppbannern, "fuska.se" med mario och det? Blir alltid så sur på alla sidor som inte har en länk till förstasidan där eftersom att de flesta sidor, aftonbladet, idg, lunarstorm, min egen sida etc. har det... Fuska.se förstasidan är kanske lite textbaserad om man scrollar ner två centimeter men annars ett bra jobb som sagt var. Nu får du bättra på solbrännan lite istället! Redigerat 23 Juli 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 förresten var det här project f? kan det inte vara så att man måste väntra 100/200 dagar istället för ett år med ''byt användarnamn'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Fräscht, och snyggt. Simple and Clean ;P Gillar stilen. :) Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Klart mycket snyggare än innan, men Fuska.se kommer aldrig komma upp i samma klass som .nu. Ha så kul med att kasta bort era liv på en skräpsida. /Zlayer F.D medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Klart mycket snyggare än innan, men Fuska.se kommer aldrig komma upp i samma klass som .nu. Ha så kul med att kasta bort era liv på en skräpsida. /Zlayer F.D medlem Konstigt nog har fuska.se vart det sen flera år tillbaka :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ja? Jag fattar inte varför dem inte lägger ner sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Forumet är hett, men fuska.se-loggan är ful. Aja, antar att det ser rätt OK ut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Exakt vad är det för förändringar.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag är förvånad! Allt är ursnyggt! Jag gillar skalen och allt särskillt första sidan. :admin: Jag tror inte det blir bättre än nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 som sagt, ta bort mario och sätt dit Sam Fisher eller någon :P' annnars är det skitsnygt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 http://img80.imageshack.us/img80/4511/sdgfstfxu9.jpg det är samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag gillar inte google-annonserna som täcker 3/4 av fuska.se-bannern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.