Heaz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 igårkväll spelade jag och såg en Shooting Star. Jag tryckte på A, men inget hände. Jag hade min Håv framme, kan det ha vart felet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 ja det var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 man ska skuta den med slang bellan, om man ska fånga skärnfall med hov så måste den vara ganska lång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Kan någon förklara lite noggrant för mej vad ni pratar om? Har förstått att det är något slags stjärn fall som även jag har sett ibland men vad ska man göra när man ser det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Menar ni stjärnfall när ni pratar om shooting star??? och jag visste inte att man kan sjuta ner stjärnfall??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 om man har en slang bella i handen & sjuter precis när man ser den så får man den ;) men jag har aldrig fått ner den non gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nej, nej, nej, NEJ! Man ska bara trycka på A när man inte har nåt i handen när man ser ett stjärnfall, då kommer du få nån sällsynt möbel av Wishy. Om man försöker skjuta ner stjärnfallet, vilket inte har nån effekt alls, slösar man sin önskning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 kan man även trycka på A när man har fiske spö i handen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 kan man även trycka på A när man har fiske spö i handen? Nepp, måste vara tom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nej, nej, nej, NEJ! Man ska bara trycka på A när man inte har nåt i handen när man ser ett stjärnfall, då kommer du få nån sällsynt möbel av Wishy. Om man försöker skjuta ner stjärnfallet, vilket inte har nån effekt alls, slösar man sin önskning. Vem är Wishy? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ingen vet men man tror det är stjärnan man önskar av pga det som står i brevet man får av han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg