Dave37 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 ok. fearow kanske inte är värdelös men det finns betydlig bättre pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Men han får väl tycka som han vill!! :cool: Min favvo just nu är: Umbreon (På GBC) Breloom (På GBA) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Mm,en umbreon finns också bland mina favoriter :D Men han är inte så stark,gillar mest starka pokemon. men som sagt svaga pokemon är fina medan starka pokemon är lite fulare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Umberon är världens bästa tank! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ok! Men dock så stark.Men du kanske har tränar han hårt så att han är stark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Bulbasaur. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ok! Men dock så stark.Men du kanske har tränar han hårt så att han är stark? Nej,jag har han inte,men dark pokemon har bara en svaghet som de "täcker" med psychic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 vilen typ är dark svaga mot? har aldrig tränat dark och ser alla dark som fiender till mewtwo och mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Dark är svaga mot fighting och psychic tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 ok. fearow kanske inte är värdelös men det finns betydlig bättre pkmn. Jag har aldrig gillat Fearow, men däremot är jag intresserad av mirror move. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Dark är svaga mot fighting och psychic tror jag. Ja,mot fightinng.Men psychic????Du ska veta det är DARK som är super mo psychic och psychic TRÄFFAR KNAPPT(som el-dround) mot psychic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Mirror move är dock så bra, för att tänk om man möter en Blastoise och man använder mirror move och då gör han Surf då blir det ju ganska tråkigt, eller om man möter en golem som gör Explosion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg