Mezox Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Mirror move är dock så bra, för att tänk om man möter en Blastoise och man använder mirror move och då gör han Surf då blir det ju ganska tråkigt, eller om man möter en golem som gör Explosion :D Men gör inte Mirror Move om Blastoise gör Surf.. Flygande Pokémon har generellt mer Speed än Blastoise och gör därför inte Mirror Move första rundan. Ser du att Blastoise gör surf så gör du självklart inte Mirror Move. Men det är en annan femma om den till exempel använder Seismic Toss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Hm... Charizard är cool, men jag gillar Mew också. Mina favoriter är Charizard & Mew:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jaja, min pokemon som jag gillade först var hmm måste tänka efter, det var nog nidorina eller vad den hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Nidorina är den som blir nidoqueen och nidorino nidokink,samt nidorinan(m) blir nidorino och nidorinan(f) blir nodorina!Så,var det den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) Nidorina är den som blir nidoqueen och nidorino nidokink,samt nidorinan(m) blir nidorino och nidorinan(f) blir nodorina!Så,var det den? Haha! Finns nog bara en som stammer overens (ar i Japan om ni undrar varfor jag inte skriver a, a eller o :P)... Kanner att jag maste svara pa det dar med Mirror Move: E man sa dum att man tar Mirror Move mot Charizard nar den gjort Flamthrower far man skylla sig sjalv! Anvander man Mirror move pa ratt satt ar det en av de basta attackerna, sen har ju Fearow inte bara en attack... Andra pokemon jag diggar ar Zapdos och Absol, snygga och starka samtidigt :D Redigerat 12 Oktober 2006 av Swooper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Gardevoir :D med synchronicise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Gardevoir :D med synchronicise Jo han kanske är bra men........fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 charizard är vell favoriten, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Mew & Mewtwo :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ila03 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Lugia tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Steelix är en cooling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 :rolleyes: Squirtle :rolleyes: min första pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg