Cornificius Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 han skulle få sitta isolerad i livstids fängelse tycker jag fast han skulle väll bara bita tungan av sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,924027,00.html Läs! Redigerat 5 November 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,924389,00.html "Saddam Hussein dömd till döden Iraks ex-diktator fick beskedet av domaren i dag - skrek Gud är stor Iraks ex-diktator dömdes till döden genom hängning för brott mot mänskligheten i samband med en massaker för 15 år sedan." då är det slut... Saddam kommer att hängas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Dom sa på radio i morse att det kunde ta år inan hans domm skulle genomföras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Enligt Blekinge Läns Tidning (från torsdagen) skulle han avrättas idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Han har nu fått sin dom; Dödstraff genom hängning. EDIT: Länk Redigerat 5 November 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 " Försvarsgruppen har en månad på sig för att överklaga domen" Därefter kommer det vara aktuellt när hängningen genomförs... Antagligen kommer dommen överklagas och då kommer det ta ännu längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) klart att det kommer överklagas, han kommer väl dö men inge genom hängning utan ålder Redigerat 5 November 2006 av Uzamaki Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Dom sa det också, att om han får ett dödstraff så överklagas automatiskt domen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag är nöjd med domen och hoppas att alla också är det. Mot en sån mördare så varför överklaga? Kan bara leda till att man får dåligt rykte. Hägningen sker om en månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag såg det också i aftonbladet, rätt åt honom! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag är nöjd med domen och hoppas att alla också är det. Mot en sån mördare så varför överklaga? Kan bara leda till att man får dåligt rykte. Hägningen sker om en månad! Är du nöjd med domen säger du? det är ju iallafall inte jag, för domen kommer överklagas o han kommer inte ha det direkt dåligt i fängelset (som vissa kanske tror). Det bästa hade vart ifall han hade skickats till sibiren o blivit torterad livet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.