TheOne Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 var fångar man Pikachu i pokemon blå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Virdian forest eller powerr plant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Ok,schysst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Du kan också fånga raichu om du inte vill använda thunder stone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 som finns att köpa i celadon city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Men jag tror det blir dyrare en några pokebollar. Finns han där kan man göra ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag menade att stenar finns att köpa i celadon city! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Men jag tror det blir dyrare en några pokebollar. Finns han där kan man göra ägg. Hur menar du med ägg??Det finns ingen i pokemon blå som gör ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Men jag tror det blir dyrare en några pokebollar. Finns han där kan man göra ägg. Han menar nog "day care" som bara finns i gbc pokemon versioner crystal och silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Men jag tror det blir dyrare en några pokebollar. Finns han där kan man göra ägg. Det finns day care i pokémon blå, söder om Cerulean city men man får inga ägg där. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Men jag tror det blir dyrare en några pokebollar. Finns han där kan man göra ägg. Men han menade nog Day Care. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg